בדיקת אולטרסאונד פרטית בבית

מה מיוחד בבדיקת אולטרסאונד פרטית בבית?

כמו שאר הבדיקות הרפואיות, כאשר מדובר על בדיקת אולטרסאונד בקופות החולים, יש להזמין תור אשר עשוי לקחת זמן רב ולהגיע למכון ההדמיה שבו מבצעים את הבדיקה. ישנם רבים אשר מצבם הרפואי אינו מאפשר להם להגיע לבי"ח או לקופות החולים, כך שהיום כבר ניתן למצוא שירות כגון בדיקת אולטרסאונד פרטית בבית. למעשה, בדיקת אולטרסאונד היא בדיקה שבה ניתן יהיה לבצע סקירה של כל מיני חלקים בגוף, לפי החשד הקליני ודרישת הרופא המטפל. היום, ישנן חברות פרטיות, אשר מאפשרות בדיקת הדמיה בבית המטופל.

 

אולטרסאונד בטן תחתונה - בדיקה עד הבית | Home Ultramedical

בדיקת אולטרסאונד בבית לצד פענוח אולטרסאונד באמצעות רופא תוך 48 שעות

יש לציין כי כאשר מזמינים בדיקת אולטרסאונד לביתו של המטופל, יש לבצע פענוח של הבדיקה. ישנן חברות פרטיות, אשר מאפשרות את השירות באופן מקצועי ויעיל, כך שכאשר מבצעים בדיקת אולטרסאונד פרטית בבית, מקבלים גם פענוח של רופא, תוך 24 שעות. בהתאם לבדיקה הדרושה, טכנאי ההדמיה, יגיע עם מכשיר אולטרסאונד שמתאים לבדיקה הספציפית שלכם. ניתן למצוא סוגים שונים של בדיקות אולטרסאונד אשר עליהם נפרט במאמר זה.

אילו סוגי בדיקות אולטרסאונד ניתן להזמין עד הבית באופן פרטי?

ישנן בדיקות אולטרסאונד עד הבית, כמו למשל בדיקת אולטרסאונד בטן שהיא בדיקת אולטרסאונד פרטית בבית, שמטרתה היא לאתר מחלות באיברים השונים הנמצאים בבטן,כגון מחלות בדרכי העיכול, מחלות של כיס המרה והכבד, מחלות של אבי העורקים הבטני וכדומה. לפי הממצאים, ניתן יהיה לקבל תמונה ברורה יותר ולדעת איזה סוג של טיפול יש לתת למטופל. גם אולטרסאונד בית השחי ניתן להזמין עד הבית, זוהי בדיקה נפוצה  בכדי לראות בלוטות לימפה מוגדלות, כמו כן, יש לבצע את הבדיקה גם תחת בית השחי, על מנת למצוא אם יש חשד לזיהומים או פתולוגיות שונות בגוף עקב הגדלה של הבלוטות.

גם אולטרסאונד אורתופדי, ניתן לבצע בבית וכן בדיקות אולטרסאונד אחרות, כגון בדיקת אולטרסאונד רקמות רכות, לגושים ונפיחות מקומית, או אולטרסאונד מפשעות ואשכים . הפתרון של בדיקת אולטרסאונד פרטית בבית הוא יעיל ומאפשר גם לבצע בדיקות באופן מהיר על מנת לחסוך בזמן שעשוי להיות קריטי לגבי מצב רפואי מסוים ולעזור לרופא המטפל בכדי לקבוע את סוג הטיפול הרצוי.

תפריט נגישות