האם אפשר היום לעשות אולטרסאונד בבית?

רבים מהישראלים לא מודעים להתקדמות הרפואית העצומה שקרתה בעשור האחרון וזה חבל מכיוון שכך הם לא מקבלים טיפול ראוי ומיטיבי לבעיות הרפואיות שלהם. קחו למשל את הנושא של אולטרסאונד בבית. עליכם לדעת כי כיום אפשר ורצוי לעשות אולטרסאונד בבית שלכם וכך לא להמתין לתורים, לא להיחשף לחולים אחרים ולקבל אבחון מעולה מבחינה רפואית. כל רופא ימליץ לכם לעשות אולטרסאונד בבית וכדאי לכם להכיר את הטיפול הזה לכל צרה שלא תבוא.

אולטרסאונד בית – יחס אישי ששווה הכול

עוד יתרון עצום של אולטרסאונד ביתי זה העובדה כי מקבלים בו יחס אישי או יותר נכון אפשר להגיד יחס של מלכים. בבית שלכם אתם המטופלים היחידים, אתם לא צריכים להמתין ואתם לא צריכים להרגיש לא בנוח מכיוון שזה הבית שלכם. אם אתם רוצים שיתייחסו אליכם בצורה מיוחדת אין ספק כי עדיף לכם לעשות אולטרסאונד ביתי וכך להרוויח פעמיים, גם לקבל יחס אישי וגם לקבל טיפול רפואי יותר טוב.

באיזה מצבים רפואיים יש צורך בבדיקת אולטרסאונד?

הבטן בשונה מאיברים אחרים בגוף מלאה בנוזלים ואין בה עצמות. לכן, לא ניתן בצילום רנטגן לראות את פנים הבטן ולאבחן מקורות לכאבים שחשים בה. בדיקת אולטרסאונד היא למעשה כמו רנטגן של הבטן. לפני שעושים בדיקה כזאת לבטן יש לצום מספר שעות ולאחר מכן למלא את הבטן בשתיית מים על מנת שניתן יהיה לעשות את הבדיקה – שימו לב אסור בזמן של כשעה לפני הבדיקה ללכת להתרוקן בשירותים כי זה יפריע לבצע אותה.

בדיקת אולטרסאונד יכולה להיות מומלצת על ידי רופא באחד מהמצבים הרפואיים הבאים:

היריון

כאשר רוצים לבצע בדיקה לרחם

כאשר יש חשד לגידול בבטן

כאשר אדם סובל מבטן מימיית

כאשר חשים כאבים עזים בבטן ולא יודעים מה גורם להם

כאשר יש בעיות עיכול (כמו למשל מעי רגיז)

בחשד לסרטן בבטן או ברחם

לנשים שסובלות מכאבי מחזור

בכל אחד ממצבים אלו, בדיקת האולטרסאונד יכולה להיות רק בדיקה אחת מתוך שרשרת של בדיקות נוספות כמו למשל בדיקות דם, בדיקות MRI, בדיקות CT, בדיקות קולונוסקופיה ובדיקות צואה. היתרון של בדיקת אולטרסאונד ביתית הוא שקל יותר לעבור את הבדיקה בבית מאשר בקופת החולים או בבית חולים. כאשר עוברים בדיקות רפואיות בבית, אז אין צורך להמתין שעות ארוכות בתור בחדר ההמתנה. פעמים רבות, כאשר אנחנו סובלים מכאבים.

רוצים לעשות אולטרסאונד בבית? צרו איתנו קשר עוד היום!

תפריט נגישות