במקרים רבים  בדיקת אולטרסאונד בבית השחי היא בדיקה נלוות לבדיקות שד אחרות על-מנת לזהות תהליכים או בלוטות לימפה מוגדלות כאשר יש חשד.

בנוסף ניתן לזהות בלוטות מוגדלות גם בלי קשר לשד בחשד לזיהום אצל גברים ונשים.

מומלץ על אולטרסאונד בבית השחי, משום שמכשיר הדמיה מסוג אולטרסאונד עושה שימוש באמצעות גלי קול אשר מנצל את אפקט הדופלרוליצור בצורה ממוחשבת את התמונה הברורה של איברים פנימיים בגוף.

כיצד מבצעים בדיקת אולטרסאונד בבית השחי?

יש לציין כי נשים שיש להם חשש של סרטן השד, כאשר קיים חשש לסרטן השד, עקב תחושה של גוש או תחושות שמסמנות כי קיים גידול, יש לבצע בדיקות הדמיה אשר כוללת גם בדיקת אולטרסאונד בבית השחי.

כמו כן בדיקת אולטרסאונד יכולה לגלות חוסר זרימת דם בשני העורקים של הצוואר וכך למעשה, ניתן יהיה לזהות חסימות אשר גורמות לשבץ מוחי ולבחור את הטיפול המתאים.

אפשר לבדוק את קשרי הלימפה בבית השחי, היות וזה אזור בגוף שאינו נבדק היטב באמצעות בדיקת הממוגרפיה, אשר מתבצעת באמצעות קרינת רנטגן.

 

אולטרסאונד בבית השחי | בדיקת אולטרסאונד בבית השחי עד הבית home-ultramedical

בדיקת אולטרסאונד באמצעות מומחה בתחום

יש לציין, כי האיכות של בדיקת אולטרסאונד, תלויה במיומנות ובמקצועיות של מי שמתמחה בבדיקות הדמיה מסוג זה.

במקרים שיש לבצע אולטרסאונד בבית השחי, המצמד של אולטרסאונד, יוצמד לאזור בית השחי, על מנת שניתן יהיה לאתר גידולים או גושים באזור קישוריות הלימפה.

לעיתים בדיקת אולטרסאונד בשד, עשויה להחליף ממוגרפיה, רק בתנאי שמדובר לנשים מתחת לגיל 30, אחרת בדיקת שד אולטרסאונד לא מחליפה את בדיקת הממוגרפיה שנעשית באמצעות טכנולוגיית הרנטגן.

בדיקת אולטרסאונד לבית השחי עד הבית 

כפי שציינו קודם לכן, ממוגרפיה היא בדיקה שנעשית בטכנולוגיית הרנטגן ואילו בדיקת אולטרסאונד, נדרשת בנוסף למי  שנמצא לה חשד לגוש או גידול.

זו הסיבה, כי יש לבצע בדיקה משלימה, שהיא אולטרסאונד בבית השחי. למעשה בדיקה זזו, יכולה לאתר גידולים הממוקמים מתחת לזרועות.

רופא מפענח את צילומי אולטרסאונד וכן, ניתן יהיה להזמין לביתכם בדיקת אולטרסאונד פרטית, על מנת לא להמתין לתור ארוך, לפי תכיפות הבדיקה.

תפריט נגישות