אולטרסאונד פרטי מחיר: כמה עולה בדיקת אולטרסאונד פרטית?

אם אתם תוהים לגבי בדיקת אולטרסאונד פרטי מחיר, אז אנחנו פה בשביל לתת לכם את התשובה לכך: ישנם סוגים רבים של בדיקות אולטרסאונד, אך רובן הן בדיקות חיצוניות. יש לציין כי ישנן בדיקות אולטרסאונד פולשניות יותר, כגון אולטרסאונד גניקולוגי. מדובר על בדיקה אמינה ובטוחה שניתן היום לקבל כשירות פרטי ולא דרך קופות החולים.

השאלה היא כמה עולה בדיקת אולטרסאונד פרטית, התשובה לגבי עלות אולטראסאונד פרטי היא על איזה סוג של אולטרה סאונד מדובר בדיוק, היות והמחירים משתנים וכן, ישנן חברות שמציעות שירות של בדיקת אולטרסאונד עד הבית, באמצעות מכשור משוכלל ומתקדם ולפי התקנים של משרד הבריאות.

מתי יש להזמין בדיקת אולטרסאונד פרטית בשד?

ישנם מקרים שבהם רופאים ימליצו  שיש חשד לגוש שפיר או ממאיר, לבצע בדיקת אולטרסאונד כבדיקה משלימה. באמצעות אולטרסאונד, ניתן למצוא ממצאים שברנטגן לא ניתן למצוא, כך שאם מדובר בשקט הנפשי של מטופל, מומלץ כי יזמין בדיקה פרטית, אך כדאי לברר תחילה, כמה עולה בדיקת אולטרסאונד פרטית.

כמו כן, נשים צעירות שהן מתחת לגיל 40, מומלץ כי תהיינה פחות חשופות לבדיקות רנטגן, היות ומדובר על חשיפה לקרינה, אפילו אם היא נמוכה. לכן, בבדיקת עלות אולטראסאונד פרטי, יכול להיות שתחליטו שזה משתלם לכם.

היכן ניתן להזמין בדיקת אולטרסאונד פרטית?

היום ניתן למצוא חברות פרטיות המתמחות בהדמיה, כך שאם מדובר בבדיקה דחופה, מומלץ להזמין שירות זה עד לביתכם. לפני שמזמינים שירות זה שהוא חיוני במקרים רבים, שי לשאול כמה מכונים או חברות פרטיות, כמה עולה בדיקת אולטרסאונד פרטית, כך שתוכלו לבצע השוואת מחירים ולמצוא חברות מומלצות פרטיות שמכילות צוות של טכנאי אולטרסאונד וכן, רופא אשר יפענח את הבדיקה.

מחיר בדיקת אולטרסונאד

בדיקת אולטרסאונד פרטית, מגלה סוגים רבים של מחלות וכל מיני מצבים גופניים המצריכים בדיקה זו.  כל מי שמזמין בדיקת אולטרסאונד פרטית, ישאל את השאלה המוכרת כמה עולה בדיקת אולטרסאונד פרטית? מחיר אולטראסאונד פרטי יכול להשתנות, תלוי בסוג הבדיקה, כך שכאשר אתם שואלים שאלה זו, עליכם לציין מראש באיזה סוג של בדיקה מדובר, כך שתוכלו לקבל הצעת מחיר ולהשוות מול חברות פרטיות אחרות המתמחות בתחום ההדמיה הפרטית. מצד שני, רבים מהאוכלוסייה בישראל, משלמים על ביטוחים רפואיים אשר הביטוח יכול להשתתף ב80% מעלות הבדיקה.

כמה עולה בדיקת אולטרסאונד פרטית?

שאלות ותשובות - מה המחיר של אולטראסאונד פרטי? במה זה שונה מבדיקה רגילה ועוד

 בדיקת אולטרסאונד היא בדיקה המבוססת על טכנולוגיה של גלים על קוליים. הבדיקה סורקת את פנים הגוף באמצעות גלים אלו וכך ניתן לזהות תחלואה שלא ניתן לזהות דרך בדיקות אחרות.

 בדיקת אולטרסאונד פרטי מחיר היא בדיוק כמו כל בדיקת אולטרסאונד אחרת, מלבד העבודה שמי שמבצע אותה הוא חברה פרטית ולא בית חולים או קופת חולים ציבורית.

בדיקת אולטרסאונד פרטי יכולה לעלות בין 1000 שח ל-2000 שח.

 כן, לא ניתן לעבור בדיקת אולטרסאונד פרטי, ללא הפניה מרופא (פרטי) או רופא ברפואה הציבורית.

 בהחלט לא. בדיקת אולטרסאונד פרטי מחיר לא מסכנת את הבריאות שלכם.

אתה יכול לעבור אולטרסאונד פרטי מחיר במכון פרטי או בבית שלך.

זמן ההמתנה שתצטרך להמתין עד שיקבעו לך תור לבדיקת אולטרסאונד פרטי, הוא קצר באופן משמעותי מזמן ההמתנה של בדיקות דומות ברפואה הציבורית שלעיתים צריך לחכות גם חצי שנה או שנה (תלוי בקופה אליה את שייך ובאזור בארץ בו אתה גר)  עד שקובעים תור אליהם. לבדיקת אולטרסאונד פרטי, זמן ההמתנה שתצטרך להמתין עד שתיבדק הוא בין מספר ימים בודדים למספר שבועות בודד. 

לא בדיקת אולטרסאונד היא לא בדיקה שיש סכנה שתגרום לך לחלות בסרטן וחשוב להדגיש שהיא איננה מסרטנת.

בדיקת אולטרסאונד פרטי מתבצעת על ידי מריחה של ג'ל מיוחד על האזור אותו רוצים לבדוק בבדיקה. 

 כן. כל מטופל רשאי לבקש ממלווה להיות נוכח בזמן ביצוע הבדיקה.

תפריט נגישות