אולטרסאונד ביתי מומלץ

אולטרסאונד ביתי מומלץ, ראשית הרפואה הפרטית התרדמה בצעדי ענק, במיוחד כאשר אנשים הבינו והחליטו, כי שירותי רפואה פרטיים מעניקים להם יותר, הם חוסכים המתנה בתורות ארוכים וכן, ניתן לבצע גם בדיקות הכוללות גם בדיקת אולטרסאונד ביתי מומלץ.

הסיבה הנוספת היא שמדובר בצוות רפואי מיומן, אשר כולל צוות טכנאי רנטגן ואולטרסאונד ורופא המפענח את תושבת הבדיקה.

איך יודעים שאולטרסאונד ביתי זה דבר מומלץ?

היום אנו פתוחים יותר לאפשרות של ביצוע בדיקת אולטרסאונד ביתית, מה שיפחית ביקורים בחדרי מיון.

הדבר נפוץ יותר בקרב אנשים עם קושי לצאת מהבית או לחילופין עם קושי להמתין לתורים ארוכים…

היום סריקת אולטרסאונד נעשית בבתי החולים ובקופות החולים, אך ניתן לבצע בדיקת אולטרסאונד ביתי מומלץ,באמצעות חברה פרטית,אשר מגיע בהתראה קצרה עד למטופלת.

ניתן למצוא עוד סוגים של בדיקות שיש לבצע באמצעות האולטרסאונד, כגון: בדיקת בטן עליונה, בדיקת אולטרסאונד לאבחון מפרצת, אורטופדית, בדיקת עורקים, בדיקת אולטרסאונד מפשעות, אשכים ועוד.

בדיקה מסוג אולטרסאונד היא בדיקה חשובה מאין כמוה, לאבחון מחלות שונות.

בדיקה זו מאפשרת לרופאים המטפלים, לראות תמונה טובה יותר של מצבם של האיברים הפנימיים בקרב המטופלים השונים וכן, הבדיקה מאפשרת זיהוי של תהליכים פתולוגיים באברים השונים בגוף.

אולטרסאונד ביתי מומלץ

למי מתאימה ומומלצת בדיקת אולטרסאונד ביתי?

אנשים בעלי מוגבלות , נכים שאמורים לעבור בדיקת אולטרסאונד דחופה, אך קשה להם להתנייד או שהם מרותקים למיטה, קשישים סיעודיים או לחילופין אנשים בריאים שצריכים בדיקה דחופה ורוצים להמנע מתורים ארוכים ועוד.

היום ישנן חברות מובילות המבצעות בדיקת אולטרסאונד ביתי מומלץ, כאשר אם המבוטח מבוטח בביטוח רפואי פרטי הוא ישתתף בחלק מהתשלום.

היום, חברות למכשור רפואי כבר פיתחו מכשירי אולטרסאונד לשימוש ביתי.

איתם ניתן לבצע בדיקת אולטרסאונד, אך הבדיקה לא תהיה זהה לבדיקה מקצועית של חברה המציעה שירות עד הבית של בדיקת אולטרסאונד ביתי מומלץ.

גם בדיקת אולטרסאונד כליות ניתן לבצע באמצעות שירות זה, אשר מיועד למצבים בהם יש לבצע בדיקות דחופות ולא להמתין חודשים לתור במכוני ההדמיה.

לסיכום – בדיקת אולטרסאונד ביתית, באמצעות חברה המציעה שירותי רפואה פרטית, מבטיחה יתרונות רבים כגון: זמינות, ביטחון, נוחות ופתרון לקבלת שירותי רפואה מרחוק.

כאשר הבדיקה היא מהירה, היא מאפשרת למטופל, לקבל טיפול מקצועי שמותאם עבורו  תוצאות בבדיקה שמתקבלות באופן מהיר.

קראו גם על: עלות אולטראסאונד פרטי

שאלות ותשובות בנושא אולטרסאונד ביתי

בדיקת אולטרסאונד היא בדיקה המבוססת על תדרי קול גבוהים, באמצעותם ניתן לבצע סריקה של הגוף. בעוד שלעצמות שלנו ניתן לבצע בדיקת רנטגן – את האיברים הפנימיים בגוף כמו שרירים, לב, קיבה, איברי מין, שלפוחית השתן, כליות והכבד לא ניתן לראות באמצעות בדיקת רנטגן. בעבר, מכשירי אולטרסאונד היו יקרים מאוד והגודל שלהם היה מאוד מסורבל ולכן היה ניתן לערוך בדיקות מסוג זה רק בבתי חולים או במרפאה של הרופא.

יש מספר מצבים בהם רופא ימליץ לכם לעבור בדיקת אולטרסאונד:

– כאשר יש חשד לגידול באחד מהאיברים הפנימיים בגוף

– בזמן היריון – אם יש חשש לבריאות העובר

– כאשר רוצים לבדוק את התפקוד של הכליות

– כאשר בדיקות דם מצביעות על בעיות בתפקודי הכבד

– כאשר יש חדש לבקע (קילה) בבטן

– כאשר רוצים לבדוק את איברי הרבייה (רחם, וחצוצרות אצל נשים ושק האשכים אצל גברים)

– לפני ניתוח ביופסיה או ניתוח להוצאת גידול

– כאשר יש מצב של מיימת בבטן (מצב בו הבטן מלאה במים ונוזלים והיא לא מתרוקנת באופן טבעי)

 

בדיקת אולטרסאונד היא בדיקה לא כואבת ולא חודרנית. במהלך הבדיקה אפשר לחוש חוסר נוחות. לפני הבדיקה לעיתים יש צורך בהנחיות מיוחדות (כמו לשתות הרבה מים, ללא להתרוקן לשירותים או להיות בצום).

מהירות היא קריטית בהמון תחומים בחיים, אך היא קריטית במיוחד ברפואה. פעמים רבות אבחון מהיר הוא ההבדל בין מוות מוקדם ובין חיים מאושרים. לכן, כאשר אתם הולכים לעשות בדיקה רפואית כדאי לכם לבחון לעומק כמה היא מהירה. וזה היתרון הגדול ביותר של אולטרסאונד ביתי – העובדה כי הוא מהיר מאוד. אם אנו צריכים לעשות אולטרסאונד, אנו יכולים לעשותו בבית שלנו וכך מהיום למחר להזמין בדיקה. וזה פשוט יכול להציל לנו את החיים ולכן אסור לזלזל בבדיקה ביתית של אולטרסאונד.

יש הרבה דברים חשובים באולטרסאונד, אך החשוב שבהם הוא איכות המכשור שאתו עושים את הבדיקה. אנו חייבים לציין כי לרוב בבדיקות אולטרסאונד ביתיות, המכשור יהיה מאוד מתקדם ומקצועי וזאת מכיוון שלחברה ביתית יש יותר משאבים כספיים מלקופת חולים. ולא רק זאת, אלא שהיא לא יכולה להתפשר על איכות המכשור והטיפול שלה. ולכן יש לה מכשירי אולטרסאונד מעולים וזו עוד סיבה מדוע כדאי לעשות בדיקת אולטרסאונד בבית.

בדיקת אולטרסאונד ביתית היא בדיקת אולטרסאונד רגילה שנערכת במקום בבית חולים או בקופת החולים בבית הפרטי של המטופל. 

 בהחלט לא, אולטרסאונ בדיקה לא מסוכנת.

כן.זה תלוי בסוג הפוליסה האישית שלך גם בקופת החולים וגם בביטוח הפרטי שלך.

את הפיענוח של התוצאות הסופיות של הבדיקה, מבצע רופא רדיולוג מומחה.

בשביל להזמין אולטרסאונד עד הבית צריך לחכות בין 24 שעות למספר ימים.

העלות של בדיקת אולטרסאונד עד הבית נעה בין 1000 ₪ ל-2000 ₪.

 לפני אולטרסאונד עד הבית צריך לשאול את הרופא שהפנה אתכם לבדיקה האם אתם נדרשים לצום או לא. אם הבדיקה שלכם היא לאזור הבטן אז עליכם להיות בצום במשך כ-6 שעות ולהקפיד שרק כשעה או חצי שעה לפני הבדיקה אתם שותים 6 כוסות מים, ולא הולכים לשירותים עד שהבדיקה תסתיים.

ברוב המכריע של הבתים או הדירות של מטופלים ניתן לערוך אולטרסאונד בבית הלקוח.

תפריט נגישות