אולטרסאונד ביתי - המלצות

בעקבות תקופת הקורונה, חל שינוי מהותי בשירותי הרפואה עד הבית. ישראל, היא אחת מהמדינות שנחשבות לפורצות דרך בתחום הרפואה ושירותי הרפואה. אנשים רבים לא יכלו לצאת מהבית ולכן המלצות על אולטרסאונד ביתי, ניתן לשמוע מאנשים רבים.

כמו כן, שירותי אולטרסאונד, ניתן למצוא בקרב אוכלוסיות רבות, אשר מעוניינות לבצע בדיקות דחופות שיש להמתין עבורן זמן רב בקופות החולים. שירות זה של אולטרסאונד עד הבית הוא יעיל וזמין וישנם אנשים שמבוטחים בביטוחי בריאות פרטיים שיכולים לקבל החזר השתתפות בתשלום על בדיקת אולטרסאונד פרטית בבית.

ניהול מעקב רפואי וממצאים שונים לא היה מעולם  נגיש יותר

היום הבשורה הטובה היא, שניתן לבצע בדיקת אולטרסאונד ורנטגן בביתם של מטופלים. יש לקבוע את מועד הבדיקה ואין צורך בהכנות בבית, ניתן יהיה לבצע בדיקת אולטרסאונד ביתי בכל מקום שנוח לכם בבית. פענוח הבדיקה יתבצע באמצעות רופא מומחה בתחום ההדמיה תוך 48 או 24 שעות.

למרות ששירותי הרפואה ניתנים בקופות החולים, אך בשנים האחרונות רפואה פרטית וכן, שימוש בשירותי רפואה עד הבית הפכו להיות נפוצים יותר.

למי מתאים שירות אולטרסאונד עד הבית?

ישנה אוכלוסייה שאינה יכולה לצאת מהבית עקב מחלה כרונית, נכים, או לחילופין אנשים שצריכים בדיקה דחופה ואינם יכולים לחכות לתור ארוך. קשישים שנחשבים לסיעודיים ועוד. במקום לטרוח בהתניידות למעבדות הדמיה, ניתן כבר להזמין שירות של אולטרה סאונד עד הבית וכן, השירות הוא זמין, למשל כאשר ישנה דחיפות ותורות ארוכים למכוני ההדמיה של קופות החולים השונות.

זו הסיבה כי רבים יעידו על אולטרסאונד ביתי המלצות, היות ושירות זה הוא יעיל מאין כמוהו למטופלים השונים.

בדיקת אולטרסאונד עד הבית מהיום למחר

אנשים רבים חשים חוסר וודאות לגבי מצבם הרפואי, כך שלא תמיד ניתן למצוא תור למעבדת הדמיה מטעם קופות החולים, כך שאנשים רבים יעדיפו לשלם יותר, על מנת להיות שקטים לגבי מצבם הרפואי, כך שאם מדובר בבדיקת אולטרסאונד, מעתה, ניתן להזמין שירות של בדיקת אולטרסאונד עד הבית מחברה פרטית אשר מחזיקה צוות מקצועי שהוא מכיל טכנאי רנטגן ואולטרסאונד ורופא מפענח, כך שאת התשובה לבדיקה, ניתן יהיה לקבל תוך 48 או 24 שעות מיום הבדיקה.

בדיקת אולטרסאונד בבית מחיר

תפריט נגישות