מה המחיר של בדיקת אולטרסאונד עד הבית?

בגלל הדרישה הגוברת לבדיקות אולטרסאונד פרטיות, ישנן חברות המציעות שירותי רפואה מתקדמים גם בתחום זה. לכן גם עולה בקרב מי שמעניינים בבדיקה כזו היא גם לגבי מחיר של בדיקת אולטרסאונד.

התשובה היא שמחיר של אולטרסאונד רגיל נמוך מאולטרסאונד פרטי וכן, לא תמיד נוכל לקבל את השירות שאנו מעוניינים בו בזמן המתאים לנו וזה לא תמיד יכול להשתלם.

מצד שני, אם נוכל להשתמש באמצעים שעומדים לרשותנו, כך שנוכל ליהנות משירות יעיל ומקצועי של אולטרסאונד פרטי בבית וכן, העלויות תהיינה נמוכות יותר.

אנשים רבים עושים שיקולים נכונים כמו למשל משתנים שונים חוץ מהעלויות של אולטרסאונד ביתי מחברה פרטית. למשל כמה זמן ימתינו לבדיקה מה הדחיפות שלה? איזה שירות נוכל לקבל עבור בדיקת אולטרסאונד ביתי  ועוד.

ניתן יהיה ליהנות מתור מוקדם, יהיה מי שידאג לנו ואנו נהיה בנוחות שלנו בביתנו, מי שאינו יכול לצאת מהבית בגלל מוגבלויות שונות, מחלה וכדומה, השירות החיוני הזה מגיע עד אליו.

בדיקת אולטרסאונד בבית מחיר | מה המחיר לבדיקת אולטרסאונד עד הבית - home-ultramedical

מדוע חשוב לבצע מוקדם בדיקת אולטרסאונד ביתית?

כאשר הרופא המטפל חושש כי ישנה בעיה באחד מהאיברים הפנימיים של המטופל, הוא ימליץ על בדיקת אולטרסאונד ביתי , כך שהבדיקה תהיה מהירה וכן, הרופא יוכל לפענח את התוצאה במהירות, מה שינחה את הרופא המטפל לגבי תכנית טיפול בהמשך.

אנשים שחשים אי נוחות, כאבים ועדיין הרופא המטפל אינו יודע כיצד להקל על המטופל עליו יהיה לבצע אולטרסאונד מהיר, מה שיקנה לרופא תמונת מצב מלאה.

כיצד מתבצעת בדיקת אולטרסאונד ביתי?

המטופל/ת שוכב על המיטה, והרופא מורח  כמות קטנה של ג'ל על בסיס מים, מה שמסייע להעביר את גלי הקול של מכשיר האולטרסאונד על אזור הגוף שבו מתבצעת הבדיקה.

יש לציין, כי המחיר של בדיקת אולטרסאונד ביתי עשוי להשתנות, בהתאם לבדיקות השונות, במידה והבדיקה אורכת זמן רב יותר, המחיר ישתנה וכו,

מומלץ לברר לגבי חברות פרטיות מוכרות, המציעות בדיקות פרטיות בבית בתחום ההדמיה.

שימו לב, כי לחברות יש המלצות מאנשים שכבר עברו בדיקות הדמיה כגון אולטרסאונד ביתי והם מרוצים מהשירות והמחיר.

תפריט נגישות