אולטרסאונד בבית – שירות חיוני שחוסך זמן יקר

אנשים חוששים מכאב מדאיג שאינו עוזב אותם, במקרה זה, יש לערוך בדיקות מעמיקות יותר והן אינן חייבות להיות פולשניות.

בדיקת אולטרסאונד, היא הבדיקה היחידה שניתן לבצע גם ללא הפניה של רופא וזאת באמצעותם של שירותי רפואה פרטיים המספקים בדיקת אולטרסאונד בבית.

מכשיר האולטרסאונד הוא נייד וניתן לבצע שירות זה בביתם של המטופלים.

כמו כן, השירות יעיל במיוחד לאנשים שאינם יכולים או אינם רוצים לחכות לתורים ארוכים לחכות, אנשים סיעודיים ועוד.

הזמן הוא משאב יקר, בכל הקשור לגילוי מחלות או בעיות באיברים הפנימיים. זו הסיבה כי ישנה אפשרות היום, להזמין תוך זמן קצר שירות חיוני כגון אולטרסאונד בבית.

כמובן שישנה עלות לבדיקה, עלות אולטראסאונד פרטי משתנה בין החברות השונות ובמידה וישנו ביטוח פרטי ניתן לבדוק אפשרות לקבלת החזרים מהביטוח.

הצוות המגיע לבצע את הבדיקה מכיל טכנאי אולטרסאונד ורופא שמתמחה בפענוח תוצאות הבדיקות, זה יקנה לכם את האפשרות הן לבדיקת אולטרסאונד מהירה בביתכם, והן פענוח מהיר של תוצאות הבדיקה, מה שיאפשר לרופא המטפל שלכם, להחליט בדבר המשך טיפול נכון.

זיהוי תהליכים פתולוגיים במטופלים באמצעות בדיקת אולטרסאונד בביתכם

על מנת לזהות הליכים פתולוגיים, כל רופא ימליץ על בדיקות הדמיה שהראשונה בהם היא בדיקת אולטרסאונד.

מי שחבר בקופות החולים, נתקל בתור ארוך, מה שיכול לגרום  לאיחור ואפילו בהחמרת המצב של המטופלים, כך שהיום תוכלו להזמין בדיקת אולטרסאונד בבית, באמצעות  שירותי רפואה פרטיים בתחום ההדמיה.

בדיקות אולטרסאונד שניתן לבצע בבית המטופל

חברות המציעות שירותי בדיקות הדמיה פרטיים, מציעות מכשור מתקדם שבאמצעותו, ניתן יהיה לבצע מגוון של בדיקות אולטרסאונד כגון: אולטרסאונד בטן, אולטרסאונד אורולוגי, בדיקות, בדיקת רקמות רכות, בדיקת אולטרסאונד, בלוטות לימפה, בדיקות אורטופדיה ומפרקים, בדיקת אשכים ומפשעות  ועוד.

הבדיקה עצמה אורכת בין רבע שעה לחצי שעה.

ניתן למצוא שורה ארוכה של מחלות, או בעיות שונות באיברים הפנימיים  מבלי שהמצב יחמיר ולגלות בזמן מחלות או בעיות שונות בגוף.

אנשים רבים שכבר הזמינו בדיקת אולטרסאונד בבית, יכולים לספר על הקלה רבה, כאשר היה חשש כי משהו אינו תקין בגופם.

במקרים רבים, הזמן הוא גורם מכריע וכן, אין מחיר לשקט הנפשי של אנשים שמודאגים לגבי המצב הבריאותי שלהם.

באמצעות הזמנת שירות של אולטרסאונד פרטי תוכלו לעקוף את ההמתנה בתורים הארוכים של מכוני ההדמיה בקופות החולים, לנייד אדם סיעודי או מבוגר, להמתין במסדרון לתשובת הבדיקה מרופא, לעבור את כל הלוגיסטיקה וכדומה.

אולטרסאונד בבית – שירות חיוני שחוסך זמן יקר

תפריט נגישות