איכות הרפואה הפרטית בארץ היא הרבה יותר גבוה מאיכות הטיפול ברפואה הציבורית. לאיכות של הרפואה הפרטית יש מחיר. כאשר אם מעוניינים לעבור בדיקות רפואיות פרטיות כמו בדיקת אולטרסאונד או בדיקת דם חשוב שתהיו מודעים למחיר של הבדיקה וגם לכך שרוב ביטוחי הבריאות הפרטיים יוכלו לכסות חלק מעלות הבדיקה הפרטית.

אז מה המחיר של בדיקת אולטראסאונד עד הבית? אם כן אנו חייבים לציין כי באופן יחסי העלות של בדיקת אולטרסאונד ביתית היא לא גבוהה. אם אנו לוקחים בחשבון שבבית הרבה יותר נוח לנו ואנו לא צריכים לבזבז זמן על חנייה, פקקים ותורים לעומת בדיקה במרפאה או בבית חולים אנו מבינים כי אולטרסאונד ביתי מאוד משתלם מבחינה כספית.

מחיר של בדיקת אולטראסאונד עד הבית יכול להיות בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים בודדים. חשוב לומר שניתן לבחור לעבוד גם בדיקת אולטרסאונד פרטית לא בבית הפרטי שלכם אלא במכון פרטי ואז הבדיקה תעלה לכם פחות כסף.

למה כדאי לעבור בדיקת אולטראסאונד עד הבית?

אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן המתנה ארוך בקופת חולים או בבית החולים שם אף פעם לא נכנסים לתור בשעה שהוא נקבע או בכלל אם אתם רוצים לעבור בדיקת אולטרסאונד כבר היום או מחר הפתרון הטוב ביותר בשבילכם הוא לעבור בדיקת אולטראסאונד עד הבית.

החברה שלנו חברת הום אולטראמדיקל, מקפידה מקפידה להעניק ללקוחות שלה יחס אמין ומכבד. החברה שלנו מציעה שירות של בדיקת אולטראסאונד עד הבית או שירות בעלות מופחתת של בדיקות בדיקת אולטראסאונד במכון הפרטי שלנו. על כלל הבדיקות שהחברה שלנו מבצעת ניתן לקבל החזרים כספיים מביטוחי בריאות פרטיים בהיקף שיכול להגיע עד לכ-80 אחוז מעלות הבדיקה (גובה ההחזרה תלוי איזה פוליסת ביטוח פרטי יש לכם).

האם בדיקות אולטרסאונד כואבות?

אי אפשר לדבר על בדיקות רפואיות מבלי לשאול האם הן לא כואבות וכך גם על בדיקת אולטרסאונד. אם כן אחד היתרונות הגדולים ביותר של אולטרסאונד זה העובדה כי הוא ממש לא כואב. לא רק זאת אלא שבדיקת אולטרסאונד היא לא פולשנית או חודרנית ולכן אין סיבה לפחד מבדיקת אולטרסאונד ויש לדעת כי זו אחת הבדיקות הקלות ביותר שיש בעולם הרפואה. אם זאת כן חשוב לציין, שבמהלך הבדיקה תוכלו לחוש חוסר נעימות.

עובדות ודברים חשובים שצריך לדעת לפני שעוברים בדיקת אולטרסאונד

יש עוד מספר עובדות ודברים חשובים שצריך לדעת לפני שעוברים בדיקת אולטרסאונד:

  1. הבדיקה איננה גורמת לתופעות לוואי.
  2. הבדיקה איננה מסרטנת.
  3. לרוב אין צורך בהכנה מיוחדת לפני הבדיקה (אם יש צורך בהכנה כלשהיא הרופא יגיד לכם זאת בעת ההפניה לבדיקה).
  4. הבדיקה איננה נעשית תחת הרדמה או טשטוש.
  5. על בסיס תוצאות הבדיקה הרופא שלכם יוכל להחליט על המשך הטיפול שלכם.

 

תפריט נגישות