כל קופות החולים בישראל מציעות סל שירותי בריאות בסיסי כמו בדיקות אולטרסאונד. הבעיה היא שזמן ההמתנה לבדיקות אלו במערכת הבריאות הציבורית יכולה לקחת זמן רב. בדיוק בשביל זה ישנן חברות פרטיות המציעות בדיקה של אולטרסאונד פרטי. חשוב לציין שחלק מקופות החולים משלימות את העלות של בדיקת האולטרסאונד הפרטי ואם יש לכם ביטוח בריאות אז מאוד יכול להיות שהוא יכסה את העלויות של בדיקה זו. עם זאת, גם אם אין לכם ביטוח אתם צריכים לדעת כי העלות של בדיקת אולטרסאונד היא נמוכה באופן יחסי וזאת מכיוון שזו בדיקה פשוטה. בדיקה פרטית עדיפה פעמים רבות וזאת מכיוון שהיא יותר מקצועית ויותר איכותית מבדיקה במוסד בריאות ציבורי.

בעת ביצוע בדיקת אולטרסאונד פרטית למטופל עומדות שתי אפשרויות בחירה:

לרוב יש לבצע בדיקות אולטרסאונד במקרים שהמטופל חווה או עבר פציעת ספורט או במקרים בהם הוא מדווח על תחושות של כאב בחלקים שונים בגוף.

מלה כדאי לכם לעבור בדיקה של אולטרסאונד פרטי עם חברת הום אולטראמדיקל? 

היתרונות של בדיקה של אולטרסאונד פרטי המבוצעת על ידי הצוות המקצועי והמומחים של חברת הום אולטראמדיקל, הם רבים:

  1. המחיר של החברה הוא המחיר המשתלם ביותר שקיים בשוק בדיקות האולטרסאונד הפרטיות בארץ. 
  2. הצוות של החברה כולל אך ורק אנשי רפואה בכירים מאוד, (מנהלי מחלקות ואנשי רפואה בעלי ניסיון רפואי של מעל ל 14 שנות עבודה)
  3. החברה עושה שימוש אך ורק בציוד חדיש בעת ביצוע הבדיקות.
  4. החברה מתחייבת לזמן פענוח קצר-תוך 24 שעות של כל בדיקה אותה היא מבצעת.
  5. הזמינות של החברה גבוהה מאוד ולמעשה ניתן להזמין בדיקות מהרגע להרגע בלי זמן המתנה מיותר, מלחיץ שיכול להיות בעל משמעות רפואית.
  6. על בדיקות החברה ניתן לקבל החזרים בגובה של עד 80% מחברות הביטוח (לפי תנאי הפוליסה הספציפיים של כל מטופל ומבוטח).
  7. החברה מציעה שירות בדיקות בו הצוותה המקצועי שלה מגיע עד לבית הלקוח עם כל הציוד הנדרש או לחילופין אפשרות אחרת בה ניתן המטופל יכול לבחור להגיע לבצע את הבדיקה עצמאית למרפאה במחיר מופחת יותר.

עם הבריאות שלנו לא משחקים ולכן על בריאות לא חוסכים! אם הבריאות שלכם חשובה לכם בדיקות רפואיות פרטיות יכולות לשפר את איכות החיים שלכם החל ממחר.

תפריט נגישות