אנו תמיד מאחלים לכם בריאות ואושר אך זה לא יקרה אם לא תטפלו בכם. הגעתם למצב שאתם סובלים מכאבים באיברים שונים בגוף כמו הבטן? היד? הרגל זה הזמן שלכם לעשות בדיקות תקופתיות כמו בדיקת דם, בדיקת שתן, בדיקות לחץ דם ועוד הרבה בדיקות אחרות. לצד כל הבדיקות האלו אנו מציעים לכם גם לעשות בדיקת אולטרסאונד- וזאת אך ורק במידה ואתם סובלים מכאב כלשהוא והרופא שלכם המליץ לכם על זאת. אולטרסאונד זו בדיקה לא פולשנית, לא מסוכנת ומאוד מדויקת. על רקע זה אנו חייבים לציין כי כיום אפשר לעשות בדיקות אולטרסאונד בבית. 

בדיקות אולטרסאונד הן אינן כואבות, אינן מסרטנות וברוב המכריע של הבדיקות הן גם לא גורמות לתופעות לוואי מכל סוג שהוא. הבדיקה למעשה היא בדיקה שנערכת באמצעות גלים על קוליים שסורקים את פנים הגוף.

אז כיצד עושים בדיקת אולטראסאונד בבית? אם כן כיום יש מכשירי אולטרסאונד מאוד קטנים המאפשרים לעשות את הבדיקה בבית. מכשירים חדישים אלו הם מכשירים ניידים שניתן לקחת אותם ממקום למקום. את הבדיקה יהיה ניתן לעשות בכל חדר בבית שלכם כולל הסלון או אחד מחדרי השינה וזאת בתנאי שיהיה חיבור לחשמל שאליו יהיה ניתן לחבר את מכונת האולטרסאונד.

באופן מעשי הבדיקה תתבצע עם או בלי בגדים – אם עושים את הבדיקה למשל לאזור הבטן אז יש צורך להפשיל למעלה את החולצה על מנת שיהיה ניתן למרוח על הבטן ג'ל ולסרוק באמצעות גלי האולטרסאונד את המקום. חשוב לומר שאתם יכולים לבחור שבבדיקה יהיה אתכם מי שאתם רוצים.

מהו הדבר החשוב ביותר בבדיקת אולטרסאונד?

כאשר אתם עושים בדיקת אולטרסאונד אתם צריכים לדעת כי בסופו של דבר הבדיקה תלויה במי שעושה אותה. אם הבודק הוא לא מומחה אמיתי מאוד יכול להיות שהוא יפספס ממצאים בבדיקה שלכם. לכן אנו מציעים לכם לפנות אל חברה אמינה, מקצועית וטובה וכך להיות בטוחים כי הבדיקה תתנהל על הצד הטוב ביותר שיש – וזה בדיוק מה שהחברה שלנו חברת הום אולטראמדיקל מבטיחה ללקוחות שלה ומקיימת.

כלל העובדים בחברה הינם רופאים מומחים, מנהלי מחלקות ורופאים שיש להם וותק וניסיון בתחומם של מעל ל-14 שנים. 

מה אנחנו בחברת הום אולטראמדיקל מציעים לכם חוץ מבדיקת אולטראסאונד בבית?

אנחנו בחברת הום אולטראמדיקל מציעים לכם חוץ מבדיקת אולטראסאונד בבית, מעטפת רפואית ולווי רפואי מקצועי, החל משלב קביעת הבדיקה בבית שלכם ועד השלב פענוח מהיר תוך 24 שעות של תוצאות הבדיקה ומתן המלצות להמשך טיפול ו\או בירור רפואי. חשוב לנו שתדעו שעל שירותי הרפואה הפרטיים שאנחנו מציעים ניתן לקבל החזר של עד כ-80 אחוז מעלות השירות (בהתאם לפוליסת הביטוח הפרטית שיש לכל אחד). החברה שלנו מתמחה במיוחד בביצוע בדיקות אולטרסאונד בעקבות פציעות ספורט או כאבים.

תפריט נגישות