כל מי שחלה או נפצע יודע עד כמה מורכב זה יכול להיות ללכת למוסד רפואי ציבורי בשביל בדיקות. התורים הם אינסופיים, הצוות לא נחמד עקב העומס ושלא נדבר על כך כי אפשר לחלות באלף ואחת מחלות שחלקן הן מאוד קשות בזמן השהייה בקרבת חולים אחרים בבית החולים. לעיתים, אנחנו לא יכולים לסבול את זמן ההמתנה הארוך שצריך להמתין עד שאנחנו יכולים לקבל תור לבדיקת אולטראסאונד בטן דרך קופת החולים שלנו או בית חולים ציבורי.

לכן, אם אתם צריכים לבצע בדיקת אולטרסאונד אנו מציעים לכם לעשות אותה בבית שלכם. כיצד עושים אולטראסאונד בטן בבית? אם כן כל שאתם צריכים לעשות זה להזמין את החברה הרפואית שעושה את האולטרסאונד והיא תגיע אליכם.

הצורך בביצוע בדיקת אולטראסאונד בטן הוא גדול מאוד וזאת מכיוון שרוב המטופלים צריכים לעבור בדיקת אולטרסאונד פרטית בבטן בעקבות פציעת ספורט או בעקבות תחושות כאב שונות שהם חווים בגוף ובייחוד בבטן או בגלל בעיות עיכול שונות שיש להם. במקום שתמתינו זמן רב עד שתעברו את הבדיקה ותקבלו אבחון רפואי שיאפשר לכם להתחיל לקבל טיפול רפואי מתאים ולהחלים כדאי לכם לבחור לעבוד בדיקת אולטראסאטונד פרטית.

ניתן לבצע בדיקות אולטראסאונד בטן פרטיות או בבית הפרטי של הלקוח או במרפאה פרטית של מכון רפואה פרטית.

אם אתם לא בטוחים כיצד עושים אולטראסאונד בטן בבית? חשוב שתדעו שבדיקות אולטראסאונד בטן שחברת הום אולטראמדיקל מבצעת נערכות על ידי צוות רופאים מקצועיים ומומחה שכולל מנהלי מחלקות בבתי חולים או רופאים שיש להם ניסיון של לפחות 14 שנה בעבודה בתחום הרפואה. חשוב מאוד לציין שהבדיקות עצמן אינן כואבות, הן אינן פולשניות בשום צורה והן אינן גורמות לתופעות לוואי או לתחלואה במחלות ממאירות כמו סרטן.

חברת הום אולטראמדיקל הינה חברה בעלת יושר מקצועי ואמינות גבוה מאוד. החברה שלנו מציעה את המחיר המשתלם ביותר בארץ לביצוע בדיקות אולטרסאונד פרטיות. על הבדיקות הפרטיות שהחברה מבצעת ניתן לקבל החזר כספי בגובה של עד כ-80 אחוז מגובה הבדיקה וזאת בהתאם לביטוח הבריאות הפרטי שיש לכם. הייחוד של החברה הוא שבניגוד לרופאה הציבורית החברה מחזירה את תוצאות הבדיקות שהיא מבצעת מפוענחות תוך יממה והזמינות לקביעת תורים לבדיקות אצלה הן גבוה ביותר.

פנו עוד היום אלינו לחברת הום אולטראמדיקל ונשמח להציע לכם שירות מקצועי ללא פשרות על הבריאות האישית שלכם! 

תפריט נגישות