בריאות היא הדבר החשוב ביותר ובשביל להשיג אותה אנו צריכים לחיות בריא, לישון טוב ולאכול בצורה בריאה. אך אם אתם רוצים להשיג בריאות אתם צריכים גם ללכת לבדיקות תקופתיות כמו אולטרסאונד. על רקע זה עולה השאלה כיצד לבחור מכון אולטראסאונד פרטי? אם כן כאשר אתם באים לבחור מכון אולטרסאונד אנו מציעים לכם לראות מי הרופאים שעושים את הבדיקות. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לברר פרטים על הצוות וכך להבין מה רמתם.

אנו מציעים לכם גם לבחון את הניסיון של אנשי הצוות וזאת עקב שתי סיבות. ראשית צוות מנוסה ראה כבר הכול וידע כיצד לבדוק אותכם על הצד הטוב ביותר. שנית ולא פחות חשוב, אם הצוות מנוסה זה סימן שהוא טוב בעבודה ולכן הוא שרד זמן רב. לצד כל אלו אנו מציעים לכם לברר איזה מכשור יש במכון וזאת בכדי לוודא כי המכשור הוא המתקדם ביותר שיש והטוב ביותר שיש. 

מדוע עדיף לעשות אולטרסאונד באופן פרטי?

אם אתם רוצים לעשות אולטרסאונד אנו מציעים לכם לעשות זאת באופן פרטי וזאת מכיוון שמכון פרטי השירות הרפואי יהיה הרבה יותר טוב. אין מה לעשות כאשר משלמים מקבלים יחס יותר טוב, תורים יותר מהירים ושירות יותר מקצועי גם בעולם הרפואה ולכן אולטרסאונד חשוב עושים אך ורק במכון פרטי ולא במכון ציבורי.

אז אם אתם עדיין לא יודעים כיצד לבחור מכון אולטראסאונד פרטי? יש לנו את כל התשובות בשבילכם וגם המלצה באיזה מכון לבחור – מכון הום אולטראמדיקל. מכון הום אולטראמדיקל הוא מכון אולטרסאונד פרטי. אנחנו מתמחים בביצוע בדיקות אולטרסאונד פרטיות לפציעות ספורט וגם למי שסובל מכאבים. 

האם בדיקת אולטרסאונד מכאיבה?

 בדיקת אולטרסאונד איננה מכאיבה ואיננה אמורה להכאיב, לעיתים ניתן לחוש כאב בזמן הבדיקה – אך לא בגלל הבדיקה אלא בגלל הכאב שבגללו מבצעים את הבדיקה. חשוב לומר גם שהבדיקה איננה בדיקה פולשנית לגוף והיא לא מצריכה הרדמה או אלחוש. הבדיקה גם איננה גורמת לתופעות לוואי והיא לא מסרטנת. בדיקת אולטרסאונד מבוססת היא בדיקה בה על ידי שימוש בגלים על קוליים סורקים את החלקים הפנימיים בגוף כמו למשל הכבד, הכליות, הבטן, כף היד ועוד… . 

קבעו עוד היום תור למכון שלנו או צרו עמנו קשר ותאמו בדיקת אולטרסאונד פרטית עד הבית.

תפריט נגישות