יש הרבה דברים חשובים בחיים כמו כסף וזוגיות אך בסוף הכול מתגמד אל מול הבריאות שלנו. אם אנו חולים או פצועים כלום לא ישנה לנו וזה יפגע קשות באיכות החיים שלנו. אם יש לכם מחלה או פציעה טפלו בה בהקדם וזאת בכדי להבטיח כי תוכלו לחזור לשגרת החיים שלכם. אחת הבדיקות החשובות ביותר שאפשר לעשות בעת מחלה או פציעה היא בדיקת אולטרסאונד. 

כיצד לבחור חברה לאולטרסאונד? אנו מציעים לכם לבחון את אנשי המקצוע של החברה ולראות כמה הם מנוסים ואיפה הם למדו את המקצוע. לצד זאת, כדאי לבחון את מכשיר האולטרסאונד ולוודא כי זה הוא המכשיר האיכותי ביותר שיש. 

האם בדיקת אולטרסאונד כואבת?

בדיקות אולטרסאונד הן כואבות? התשובה היא שממש אבל ממש לא. הבדיקה לא פולשנית ולא חודרנית והיא בכלל אבל בכלל לא כואבת. בנוסף לכך בדיקת אולטרסאונד היא בדיקה שאיננה מסרטנת ואין לה תופעות לוואי.

אם אתם מתלבטים כיצד לבחור חברה לאולטרסאונד? חשוב שתבחרו את החברה לפי פרמטרים ברורים כמו המקצועיות שלה ואיכות העובדים שלה. 

חברת בדיקות האולטרסאונד הפרטיות – חברת הום אולטראמדיקל, הינה חברה אמינה, מקצועית ואיכותית ויש לה יתרונות ברורים מאוד:

  1. המחיר שהחברה מציעה הינו מחיר משתלם מאוד והוא המחיר הכי משתלם בתחום בדיקות האולטרסאונד הפרטיות בישראל. 
  2. צוות העובדים המקצועיים של החברה כולל רופאים וטכנאים רפואיים בכירים מאוד, (כגון: מנהלי מחלקות בבתי חולים וקופות חולים, ואנשי מקצועות הרפואה שיש להם ניסיון עבודה בעולם הרפואה כבר יותר מ- 14 שנים)
  3. החברה מבצעת את הבדיקות רק על ידי שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם וחדיש.
  4. החברה מתחייבת לפני המטופלים שלה לפענח את הבדיקות שלהם עד טווח זמן של 24 שעות מעת ביצוע הבדיקה על ידה.
  5. החברה זמינה בכל רגע נתון ללקוחות שלה שיכולים להזמין בדיקות פרטיות של צוות החברה מהרגע לעכשיו בלי המתנה מיותרת, שיכולה להיות בעלת משמעות רפואית הרת גורל.
  6. על הבדיקות שהחברה מבצעת באופן פרטי מטופלים יכולים לקבל החזר בגובה של עד 80% מחברת הביטוח שלהן (לפי תנאי הפוליסה שיש לכל מטופל ומבוטח באופן אישי ולפי סוג הביטוח שלו או שלה).

אם אתם רוצים את הטוב ביותר עבור הגוף שלכם ועצמכם – הבחירה לעבור בדיקת אולטרסאונד פרטית היא בחירה שלא תצטערו עליה.

תפריט נגישות