אנו לא נוטים לחשוב על הגוף שלנו כאשר אנו בריאים, אך ברגע שיש לנו את הכאב הקטן ביותר אנו מבינים כמה הגוף שלנו חשוב לאיכות החיים שלנו. אחד האזורים הרגישים ביותר בגוף שלנו הוא כף היד. קודם כל ביד יש המון עצמות קטנות וגדולות ולכן יש נטייה להיפצע בה. לא רק זאת אלא שאנו כל היום משתמשים ביד ולכן יש שכיחות גבוה יותר של דלקות ופציעות באיבר זה.

אם יש לכם כאב ביד הבדיקה הראשונה שאתם צריכים לעשות זה אולטראסאונד לכף היד. אולטרסאונד זו בדיקה לא כואבת ומאוד מדויקת אם היא נעשית כמו שצריך ולא רק זאת אלא שזו בדיקה מהירה מאוד ולכן כה כדאי לעשותה. כיום אפשר לעשות בדיקות אולטרסאונד בבית ולכן אנו מציעים לכם אם יש לכם כאב ביד (וגם במקומות אחרים בגוף) לעשות במהירות בדיקת אולטרסאונד ולרדת לשורש העניין של הכאבים בכף היד.

האם בדיקת אולטרסאונד היא עם קרינה?

עוד יתרון עצום של בדיקת אולטרסאונד זה העובדה כי זו בדיקה ללא קרינה לעומת למשל בדיקת רנטגן או בדיקת מיפוי עצמות. העובדה כי הבדיקה היא ללא קרינה אפשר לעבור אותה ללא חשש ולא רק זאת אלא שאפשר לעשות אותה שוב ושוב בכדי להבין את מצב כף היד שלנו. 

חשוב להדגיש: כל בדיקת אולטרסאונד היא בדיקה שאין שום סיכון שהיא תגרום לנזק או לתחלואה נוספת. ייתכן מצב בו בזמן הבדיקה הנבדק יחשוב חוסר נעימות או תחושות לא נעימות, אך זאת לא בגלל הבדיקה אלא בגלל הכאבים שבגללם הוא עובר את הבדיקה מלכתחילה. 

יתרונות של בדיקת אולטרסאונד פרטית

אם אתם זקוקים לבדיקת אולטראסאונד לכף היד כדאי לכם לבחור לעשות את הבדיקה באופן פרטי ולא דרך הרפואה הציבורית. בדיקות אולטראסאונד פרטיות בבית הלקוח או במכון פרטי, הן בדיקות שיש להן פחות זמן המתנה וניתן לקבל את פענוח התוצאות שלהן מהר יותר מאשר בדיקות מסוג זה ברפואה הציבורית

איך תדעו לבחור חברת אולטראסאונד פרטית בשביל לעבור בדיקת אולטראסאונד לכף היד?

אם הגעתם להחלטה, שאתם רוצים לעבור בדיקת אולטראסאונד פרטית בכף היד שלכם כדאי לכם לבחור לעבור אותה דרך חברה פרטית. כדאי לכם לבחור לעבור את הבדיקה דרך חברת האולטראסאונד הפרטית הום אולטראמדיקל. 

חברת הום אולטראמדיקל הינה חברה אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון ומוניטין רבים בביצוע בדיקות אולטרסאונד פרטיות בבית הלקוח או במכוני החברה. החברה מקפידה להעסיק אך ורק רופאים וטכנאי אולטרסאונד בכירים שיש להם וותק וניסיון בביצוע בדיקות מסוג מעל ל-14 שנות עבודה. זמני ההמתנה לבדיקות דרך החברה הינם קצרים מאוד – וניתן לעבור בדיקה מהיום להיום. בנוסף לכך, החברה מתחייבת לפענח את תוצאות הבדיקות בתוך יממה בלבד – דרך שיכול להקל על הסבל של המטופל ולאפשר לו להתחיל את תהליך הריפוי וההחלמה שלו בהקדם. 

 

תפריט נגישות