בואו נתחיל מההתחלה בדיקות אולטראסאונד הן בדיקות בהן באמצעות גלים על קוליים (גלי אולטראסאונד) ניתן לסרוק איברים שונים בגוף ואת איך שהם נראים מתחת לעור. הבדיקה איננה פולשנית או כואבת ואין לה גם תופעות לוואי. 

אז מתי צריך לעשות בדיקת אולטראסאונד? 

בכל אחד ממקרים אלו הבחירה לעבור בדיקת אולטראסאונד היא מתבקשת ולרוב גם רופא המשפחה או כל רופא מומחה אחר ימליץ לכם על כך. 

יתרונות של בדיקת אולטראסאונד כחלק ממערך של רפואה מונעת

כל אחד ואחת רוצים להיות בריאים ככל האפשר ולכן עולה השאלה איך אנו שומרים הבריאות שלנו? אם כן אין ספק כי בריאות מושפעת גם מגנטיקה אך גם ממניעה. מה זה אומר? אם כן ההמלצה של עולם הרפואה היא לעשות מעת לעת בדיקות תקופתיות בכדי לגלות מחלות או בעיות בגוף. אחת הבדיקות הנפוצות ביותר היא בדיקת אולטרסאונד ועל כן עולה השאלה מתי צריך לעשות בדיקת אולטראסאונד והאם כדאי לעשות אותה רק שאנחנו חווים כאב או מתמודדים עם מחלה?

אם כן אנו מציעים לכם לעשות את הבדיקה גם כאשר אתם לא מרגישים שום בעיה וזאת בכדי לאתר מבעוד מועד מחלות, גידולים ובעיות בגוף. לצד זאת, כדאי גם לעשות את הבדיקה כאשר אתם לא מרגישים טוב או כאשר כואב חלק בגוף. כך למשל אם יש לכם מיחושים בבטן מאוד כדאי לעשות בדיקת אולטרסאונד. עוד דוגמא היא כאב בירך ובשריר וגם במקרה כזה כדאי לעשות בדיקת אולטרסאונד. כיום הבדיקה הטובה ביותר להמון מחלות וכאבים היא אולטרסאונד ואת זאת כדאי לדעת ולהפנים.

מה היתרונות של בדיקת אולטרסאונד פרטית?

אם אתם רוצים לעשות בדיקת אולטרסאונד אנו מציעים לכם לעשות בדיקה פרטית וזאת מכיוון שכך הבדיקה תהיה יותר מהירה, יותר איכותית ויותר מקצועית. בבדיקה פרטית לא תצטרכו לחכות חודשים על חודשים וזה אומר כי תוכלו לאתר את הבעיה בצורה מהירה ולעיתים זה ההבדל בין חיים ומוות ואנו לא מגזימים. 

יתרון נוסף של בדיקת אולטרסאונד פרטית הוא שכאשר עוברים אותה זוכים לקבל יחס אישי ומכבד. חברת הום אולטראמדיקל מספקת תורים זמינים נוחים מאוד וקרובים לקהל הלקוחות שלה. את הבדיקות שהחברה מציעה מבצעים אך ורק רופאים מומחים בעלי וותק של מעל ל-14 שנה ומנהלי מחלקות. 

 

תפריט נגישות